Virkat i vitt

Vita virkningar och hjärnspöken.

I love spets!

Publicerad 2014-04-15 11:00:00 i Virkat,

Igår dekorerade jag mitt gamla symaskinsbord med virkad spets. Den här är virkad med en 3mm-virknål.
 
Just nu håller jag på att virka en likadan spets men med en 2 mm-nål till ett annat projekt.Jag har en massa andra projekt som ligger ofärdiga också, UFOs (Unfinished objects) som jag ska göra klara. Jag ligger i hårdträning på att slutföra saker.
 
Snart ska jag ut på en intervallträning eftersom jag tränar till vårruset. Jag tävlar enbart mot mig själv och 19 års knäskada har ju satt sina spår.
 
Imorgon ska jag på ett seminarium i Uppsala med Forever. Världens bästa (!!!) jobb. Jag trodde inte att jag skulle kunna hitta något som passar mig så bra som detta jobb. Och från och med igår har jag lovat mig själv att ligga i till 200% så att jag kan ta time out en stund senare.
 
Men nu ska jag smälta frukosten, bädda sängen och förbereda mig för intervallträning.
 
Peace out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellie

Jag heter Ellinor och är 39 år. Jag använder virkningen som terapi. Sedan jag började virka har jag börjat ta upp saker för mig själv som jag tidigare tyckte var jobbigt att tänka på. Jag bor i Skutskär med min sambo i ett hus vi kallar för Villa Idbäcken. Tillsammans har vi fem barn som alla är lika mycket värda och älskade. Jag har Narkolepsi och kämpar varje dag med att försöka intala mig att jag duger som jag är. Och det gör jag. Trots att min verklighet inte alltid ser ut som din verklighet. Om du klickar på headern till bloggen kommer du till min webshop. Den är väl värd ett besök! Vill du nå mig kan du skicka epost till mig på: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela