Virkat i vitt

Vita virkningar och hjärnspöken.

Höstmörker och en massa fix

Publicerad 2014-11-20 16:17:55 i Personligt,

Just nu är det som allra mörkast på året. Men det positiva är att det bara är tre veckor kvar innan det börjar vända igen. Det känns skönt. Hade det kommit lite snö hade det åtminstone blivit lite ljusare ute, men som det är nu kan jag åtminstone fortfarande cykla till affären. 
 
Jag har fortsatt med mitt joggande. Vissa dagar tycker jag att inget händer eller att jag backar, medan vissa dagar gör jag bättre ifrån mig än någonsin. Jag får jobba på att inte slå så hårt på mig själv de dagar som jag känner mig lite sämre. Självklart försöker jag hålla vilodagar så att musklerna får lite återhämtning, men det är svårt. Tur att jag inte kör så himla långa sträckor att det egentligen har någon betydelse. 
 
Jag har gjort en hel del tavlor på beställning den senaste tiden. Det har varit riktigt roligt. Jag håller även på att bygga upp en egen webbutik, men det är så svårt när det blir specialbeställningar. Så vi får se hur jag löser det, men så fort jag löst det så kommer jag att lägga upp länken här.
 
Och nu är vi framme vid trappen i huset. Har varit och tittat på färg idag. Det blir grå trappsteg med vitt runt. I hallen blir det grå väggar som bryts upp mot trappen mot vita. Det kommer att bli så fint. Jag tycker att vi kämpar bra med att behålla charmen i huset. Jag vill ju inte att det ska se modernt ut, utan bara ombonat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-11-20 20:11:48

Tavlorna är sååå fina, undrar om du ska få göra till alla barnen när de fyller år ☺️

Svar: Det gör jag såååååå gärna! 💖
Ellie

Postat av: Angela

Publicerad 2014-12-10 16:57:21

Såå vackra tavlor! Jag vill ha............Gör du dessa, och vad kostar dem?
Mvh Angela

Svar: Självklart gör jag dem på beställning. Mailar dig! 😊
Ellie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellie

Jag heter Ellinor och är 39 år. Jag använder virkningen som terapi. Sedan jag började virka har jag börjat ta upp saker för mig själv som jag tidigare tyckte var jobbigt att tänka på. Jag bor i Skutskär med min sambo i ett hus vi kallar för Villa Idbäcken. Tillsammans har vi fem barn som alla är lika mycket värda och älskade. Jag har Narkolepsi och kämpar varje dag med att försöka intala mig att jag duger som jag är. Och det gör jag. Trots att min verklighet inte alltid ser ut som din verklighet. Om du klickar på headern till bloggen kommer du till min webshop. Den är väl värd ett besök! Vill du nå mig kan du skicka epost till mig på: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela